Välfärdsguiden kommer att stängas den 30 juni.

Vi vill tacka alla våra besökare och de verksamheter som bidragit till guiden.
Om du har frågor kan du mejla till sco@samordning.org

Bokcirkel på lättläst svenska online

Det här vägvalet sker: online
För dig som bor i: hela Sverige
Vill du öva dig på att prata och läsa på svenska? Välkommen till en bokcirkel på lättläst svenska online.

I bokcirkeln träffar du andra vuxna online. Ni pratar om böcker på lättläst svenska och tränar er på svenska.

Bokcirkeln träffas första gången den 23 januari 2026.

Gruppen träffas följande datum:

  • 23 januari
  • 20 februari
  • 27 mars
  • 24 apri
  • 22 maj

När ni ses pratar ni om karaktärerna och handlingen, och också dela med er av era tankar och känslor kring boken.

Vid varje tillfälle bestämmer ni vilken bok ni läser till nästa gång.

Det är gratis att vara med men du måste anmäla dig. Anmälan gäller för alla träffar.

Alla är välkomna att vara med!

Du bokar din plats i gruppen via hemsidan. 

Uppdaterad

Studier Gemenskap & fritid

Uppdaterad

Studier Gemenskap & fritid